Trasfurmazione di lamiera
A trasfurmazione di lamiera hè una tecnulugia cintrale chì i tecnichi di lamiera anu bisognu di capisce, è hè ancu un prucessu impurtante in a furmazione di prudutti di lamiera. A trasfurmazione di lamiera include i metudi tradiziunali di tagliu, tranciatura, piegatura è furmazione è i parametri di prucessu, è ancu diversi parametri di struttura è di prucessu di stampa à fretu, diversi principii di funziunamentu di l'attrezzatura è metudi operativi, è una nova tecnulugia di stampa è una nova tecnulugia. A trasfurmazione di lamiera di e parti hè chjamata trasfurmazione di lamiera.
A trasfurmazione di lamiera hè chjamata trasfurmazione di lamiera. Specificamente, per esempiu, l'usu di piastre per fà camini, barili di ferru, serbatoi di carburante, serbatoi di petroliu, tubi di ventilazione, gomiti, gomiti, quadrati, imbuti, ecc. I prucessi principali includenu a taglio, a piegatura, a piegatura, a furmazione, a saldatura, a rivettatura, ecc. Certe cunniscenze geometriche. I pezzi di lamiera sò pezzi di lamiera sottile, vale à dì, pezzi chì ponu esse trasfurmati per stampaggio, piegatura, allungamentu è altri mezi. Una definizione generale hè una parte cù un spessore costante durante a trasfurmazione. Currisponde à getti, forgiati, pezzi di machinazione, ecc.
Selezzione di materiali
I materiali generalmente usati in a trasfurmazione di lamiere sò piastre laminate à fretu (SPCC), piastre laminate à caldu (SHCC), piastre galvanizate (SECC, SGCC), rame (CU) ottone, rame rossu, rame à berilliu, piastre d'aluminiu (6061, 5052) 1010, 1060, 6063, duraluminu, ecc.), profili d'aluminiu, acciaio inox (superficie à specchiu, superficie spazzolata, superficie opaca), secondu u rolu di u pruduttu, a scelta di i materiali hè diversa, è generalmente deve esse cunsiderata da l'usu è u costu di u pruduttu.
(1) Lamiera laminata à fretu SPCC, aduprata principalmente per a galvanoplastia è a cottura di pezzi di vernice, à bassu costu, faciule da modellà è spessore di u materiale ≤ 3,2 mm.
(2) Foglia laminata à caldu SHCC, materiale T≥3.0mm, usa ancu galvanoplastia, pezzi di pittura, costu bassu, ma difficiule da furmà, principalmente pezzi piane.
(3) Lamiera galvanizzata SECC, SGCC. U pannellu elettroliticu SECC hè divisu in materiale N è materiale P. U materiale N hè principalmente adupratu per u trattamentu di a superficia è hè di costu elevatu. U materiale P hè adupratu per e parti spruzzate.
(4) Rame, principalmente materiale conduttivu utilizatu, u trattamentu di a superficia hè a nichelatura, a cromatura, o nisun trattamentu, costu elevatu.
(5) Piastra d'aluminiu, generalmente aduprata cromatu superficiale (J11-A), ossidazione (ossidazione conduttiva, ossidazione chimica), costu elevatu, argentatura, nichelatura.
(6) I profili d'aluminiu, i materiali cù strutture di sezione trasversale cumplesse sò largamente usati in diverse sottoscatule. U trattamentu di a superficia hè listessu cum'è a piastra d'aluminiu.
(7) Acciaiu inox, hè adupratu principalmente senza alcun trattamentu di superficia, è u costu hè altu.
Materiali cumunimenti usati
- Lamiera d'acciaio galvanizzata SECC
U sustratu di SECC hè una bobina d'acciaio laminata à fretu ordinaria, chì diventa un pruduttu elettrozincatu dopu à sgrassaggio, decapaggio, galvanizzazione è vari prucessi di post-trattamentu nantu à a linea di pruduzzione cuntinua di elettrozincazione. U SECC ùn hà micca solu e proprietà meccaniche è una processabilità simile à a lamiera d'acciaio laminata à fretu generale, ma hà ancu una resistenza à a corrosione superiore è un aspettu decorativu. Hè assai cumpetitivu è rimpiazzabile in u mercatu di i prudutti elettronichi, elettrodomestici è mobili. Per esempiu, u SECC hè cumunamente adupratu in i casi di computer.
2. SPCC di foglia laminata à fretu ordinaria
SPCC si riferisce à a laminazione cuntinua di lingotti d'acciaio attraversu laminatori à fretu in bobine o lamiere d'acciaio di u spessore necessariu. Ùn ci hè nisuna prutezzione nantu à a superficia di SPCC, è si ossida facilmente quandu hè espostu à l'aria, in particulare in un ambiente umitu, a velocità d'ossidazione hè accelerata, è appare a ruggine rossa scura. A superficia deve esse pittata, elettroplaccata o altra prutezzione quandu hè in usu. SPCC si riferisce à a laminazione cuntinua di lingotti d'acciaio attraversu laminatori à fretu in bobine o lamiere d'acciaio di u spessore necessariu.
3. Lamiera d'acciaio galvanizzata à caldu SGCC
A bobina d'acciaio galvanizzata à caldu si riferisce à u pruduttu semi-finitu dopu a laminazione à caldu è u decapaggio o a laminazione à fretu, chì hè lavata è immersa continuamente in un bagnu di zincu fusu à una temperatura di circa 460 ° C, in modu chì a lamiera d'acciaio sia rivestita cù un stratu di zincu è poi temprata è temperata. U materiale SGCC hè più duru di u materiale SECC, hà una scarsa duttilità (evitate u disignu di imbuttu prufondu), un stratu di zincu più grossu è una scarsa saldabilità.
4. Acciaiu inox SUS304
Unu di l'acciai inox i più aduprati. Perchè cuntene Ni (nichel), hà una megliu resistenza à a corrosione è à u calore chè l'acciaiu Cr (cromu). Hà assai bone proprietà meccaniche, nisun fenomenu di indurimentu per trattamentu termicu è nisuna elasticità.
5. Acciaiu inox SUS301
U cuntenutu di Cr (cromu) hè più bassu chè quellu di SUS304, è a resistenza à a currusione hè scarsa. Tuttavia, pò ottene una bona forza di trazione è durezza in a stampatura dopu a lavorazione à fretu, è hà una bona elasticità. Hè soprattuttu adupratu per molle à schegge è anti-EMI.
Revisione di disegnu
Per cumpilà u flussu di prucessu di una parte, duvemu prima cunnosce i diversi requisiti tecnichi di u disegnu di a parte; a rivista di u disegnu hè u ligame u più impurtante in a cumpilazione di u flussu di prucessu di a parte.
(1) Verificate s'è i disegni sò cumpleti.
(2) A relazione trà u disegnu è a vista, s'ellu l'etichetta hè chjara, cumpleta, è l'unità di dimensione.
(3) Relazioni di assemblaggio, dimensioni chjave di i requisiti di assemblaggio.
(4) A diffarenza trà e vechje è e nove versioni di a grafica.
(5) Traduzzione di imagine in lingue straniere.
(6) Cunversione di i codici di tabella.
(7) Feedback è eliminazione di i prublemi di disegnu.
(8) Materiale.
(9) Requisiti di qualità è requisiti di prucessu.
(10) A liberazione ufficiale di i disegni deve esse timbrata cù un sigillo di cuntrollu di qualità.
Precauzioni
A vista espansa hè una vista in pianta (2D) basata annantu à u disegnu di a parte (3D).
(1) U metudu di espansione deve esse adattatu, è deve esse cunveniente per risparmià materiali è processabilità.
(2) Sceglite ragiunevolmente u metudu di u spaziu è di a bordatura, T = 2.0, u spaziu hè 0.2, T = 2-3, u spaziu hè 0.5, è u metudu di bordatura adotta lati lunghi è lati corti (pannelli di porta).
(3) Cunsiderazione raghjonevule di e dimensioni di tolleranza: a differenza negativa và à a fine, a differenza positiva và à a mità; dimensione di u foru: a differenza positiva và à a fine, a differenza negativa và à a mità.
(4) Direzzione di a bava.
(5) Disegnate una vista in sezione trasversale in a direzzione di l'estrazione, rivettatura à pressione, strappatura, punzonatura di punti convessi (imballaggio), ecc.
(6) Verificate u materiale è u spessore di a tavola secondu a tolleranza di spessore di a tavola.
(7) Per anguli speciali, u raghju internu di l'angulu di piegatura (in generale R = 0,5) deve esse flettu è spiegatu.
(8) I lochi chì sò propensi à l'errore (asimmetria simile) devenu esse messi in risaltu.
(9) L'imagine ingrandite devenu esse aghjunte induve ci sò più dimensioni.
(10) A zona da prutege da a spruzzatura deve esse indicata.
Prucessi di fabricazione
Sicondu a diffarenza in a struttura di e parte di lamiera, u flussu di u prucessu pò esse differente, ma u tutale ùn supera micca i seguenti punti.
- Tagliu: Ci sò parechji metudi di tagliu, principalmente i seguenti metudi.
①Cesoia: Hè un pezzu simplice di materiale chì usa una cesoia per taglià strisce. Hè principalmente aduprata per a tranciatura di stampi è a preparazione di a furmazione. U costu hè bassu, è a precisione hè menu di 0,2, ma pò trattà solu strisce o blocchi senza fori è senza anguli.
②Punch: Utilizza u punch per punchà e parte piane dopu avè spiegatu e parte nantu à a piastra in unu o più passi per furmà diverse forme di materiali. I so vantaghji sò poche ore di travagliu, alta efficienza, alta precisione, bassu costu, è hè adattatu per a pruduzzione di massa. , Ma per cuncepisce u stampu.
③Trasformatura CNC NC. Quandu si esegue a traforatura NC, ci vole prima à scrive un prugramma di machinazione CNC. Aduprate u software di prugrammazione per scrive l'imagine spiegata disegnata in un prugramma chì pò esse ricunnisciutu da a macchina di trasfurmazione di disegnu digitale NC, in modu chì possi perforà ognunu nantu à a piastra passu à passu secondu sti prugrammi. A struttura hè un pezzu pianu, ma a so struttura hè influenzata da a struttura di l'utensile, u costu hè bassu è a precisione hè di 0,15.
④U tagliu laser hè l'usu di u tagliu laser per taglià a struttura è a forma di a piastra piana nantu à una grande piastra piana. U prugramma laser deve esse prugrammatu cum'è u tagliu NC. Pò caricà diverse forme cumplesse di pezzi piani cù un costu elevatu è una precisione più bassa. 0.1.
⑤Segatrice: Aduprate principalmente profili in alluminio, tubi quadrati, tubi di trafilatura, barre tonde, ecc., cù un costu bassu è una precisione bassa.
2. Montatore: svasatura, maschiatura, alesatura, foratura.
L'angulu di controforatura hè generalmente di 120 ℃, adupratu per tirà i rivetti, è di 90 ℃ adupratu per e viti svasate è i fori di maschiatura in pollici.
3. Flangiatura: Si chjama ancu disegnu di fori è tornitura di fori, chì consiste à disegnà un foru ligeramente più grande nantu à un foru di basa più chjucu, è poi filettallu. Hè principalmente trattatu cù lamiera più fina per aumentà a so resistenza è u numeru di fili. , Per evità u scorrimentu di i denti, generalmente aduprata per u spessore di piastre sottili, flangiatura nurmale superficiale intornu à u foru, u spessore hè basicamente invariatu, è u spessore hè permessu di esse diluitu di 30-40%, 40-più altu di l'altezza di flangiatura nurmale pò esse ottenuta. Per un'altezza di 60%, l'altezza massima di flangiatura pò esse ottenuta quandu u diluimentu hè di 50%. Quandu u spessore di a piastra hè più grande, cum'è 2.0, 2.5, ecc., pò esse filettata direttamente.
4. Punch: Hè una prucedura di trasfurmazione chì usa a furmazione di stampi. In generale, a trasfurmazione di punch include punch, tagliu d'anguli, tranciatura, punch di scafu cunvessu (bump), punch è strappatura, punch, furmà è altri metudi di trasfurmazione. A trasfurmazione hà bisognu di i metudi di trasfurmazione currispondenti. U stampu hè adupratu per compie l'operazioni, cum'è punch è tranciatura di stampi, stampi cunvessi, stampi di strappatura, punch di stampi, furmà stampi, ecc. L'operazione presta principalmente attenzione à a pusizione è a direzionalità.
5. Rivettatura à pressione: Per a nostra sucietà, a rivettatura à pressione include principalmente dadi, viti, ecc. L'operazione hè cumpletata da una rivettatrice à pressione idraulica o una punzonatrice, rivettenduli à pezzi di lamiera è rivettendu in modu precisu, ci vole à fà attenzione à a direzionalità.
6. Piegatura: A piegatura hè di piegà pezzi piane 2D in pezzi 3D. U prucessu deve esse cumpletatu cù un lettu di piegatura è stampi di piegatura currispondenti, è hà ancu una certa sequenza di piegatura. U principiu hè chì u prossimu tagliu ùn interferisce micca cù a prima piegatura, è l'interferenza si verificarà dopu a piegatura.
U numeru di strisce di piegatura hè 6 volte u spessore di a piastra sottu à T = 3,0 mm per calculà a larghezza di a scanalatura, cume: T = 1,0, V = 6,0 F = 1,8, T = 1,2, V = 8, F = 2,2, T = 1,5, V = 10, F = 2,7, T = 2,0, V = 12, F = 4,0.
Classificazione di u stampu di lettu di piegatura, cultellu drittu, scimitarra (80 ℃, 30 ℃).
Ci sò crepe quandu a piastra d'aluminiu hè piegata. A larghezza di a fessura di a matrice inferiore pò esse aumentata, è a matrice superiore R pò esse aumentata (a ricottura pò evità e crepe).
Precauzioni durante a piegatura: Ⅰ Disegnu, spessore è quantità di piastra richiesti; Ⅱ direzzione di piegatura; Ⅲ angulu di piegatura; Ⅳ dimensione di piegatura; Ⅵ aspettu, ùn sò permesse pieghe nantu à u materiale cromatu elettroplaccatu. A relazione trà a piegatura è u prucessu di rivettatura à pressione hè generalmente a prima rivettatura à pressione è dopu a piegatura, ma certi materiali interferiscenu cù a rivettatura à pressione, è dopu pressanu prima, è certi richiedenu piegatura-rivettatura à pressione-poi piegatura è altri prucessi.
7. Saldatura: Definizione di saldatura: A distanza trà l'atomi è e molecule di u materiale saldatu è u reticolo Jingda formanu un inseme.
①Classificazione: a Saldatura à fusione: saldatura à arcu d'argon, saldatura à CO2, saldatura à gas, saldatura manuale. b Saldatura à pressione: saldatura à punti, saldatura di testa, saldatura à bump. c Brasatura: saldatura elettrica à u cromu, filu di rame.
② Metudu di saldatura: a Saldatura cù prutezzione di gas CO2. b Saldatura à arcu d'argon. c Saldatura à punti, ecc. d Saldatura robotizzata.
A scelta di u metudu di saldatura hè basata annantu à i bisogni è i materiali attuali. In generale, a saldatura cù prutezzione di gas CO2 hè aduprata per a saldatura di piastre di ferru; a saldatura à arcu d'argon hè aduprata per a saldatura di piastre d'acciaiu inox è d'aluminiu. A saldatura robotizzata pò risparmià ore di travagliu è migliurà l'efficienza di u travagliu. È a qualità di a saldatura, riduce l'intensità di u travagliu.
③ Simbulu di saldatura: Δ saldatura à filetto, Д, saldatura di tipu I, saldatura di tipu V, saldatura di tipu V à un latu unicu (V), saldatura di tipu V cù un bordu smussatu (V), saldatura à punti (O), saldatura à tappu o à fessura (∏), saldatura à crimpatura (χ), saldatura in forma di V à un latu unicu cù un bordu smussatu (V), saldatura in forma di U cù smussatu, saldatura in forma di J cù smussatu, saldatura à coperchio posteriore è ogni saldatura.
④ Fili è connettori di freccia.
⑤ Mancanza di saldatura è di misure preventive.
Saldatura à punti: se a forza ùn hè micca abbastanza, si ponu fà protuberanze è a zona di saldatura hè imposta
Saldatura à CO2: alta produttività, bassu cunsumu energeticu, bassu costu, forte resistenza à a ruggine
Saldatura à arcu d'argon: prufundità di fusione bassa, velocità di saldatura lenta, bassa efficienza, costu di pruduzzione elevatu, difetti d'inclusione di tungstenu, ma hà u vantaghju di una bona qualità di saldatura, è pò saldà metalli non ferrosi, cum'è l'aluminiu, u rame, u magnesiu, ecc.
⑥ Ragioni per a deformazione di a saldatura: preparazione insufficiente prima di a saldatura, sò necessarii dispositivi supplementari. Migliurà u prucessu per e maschere di saldatura scadenti. A sequenza di saldatura ùn hè micca bona.
⑦ Metudu di currezzione di a deformazione di saldatura: Metudu di currezzione di a fiamma. Metudu di vibrazione. Metudu di martellamentu. Metudu di invechjamentu artificiale.
altre app
I passi di trasfurmazione di e parti trasfurmate in l'attellu di lamiera sò: pre-test di u produttu, prova di trasfurmazione di u produttu è pruduzzione in batch di produttu. In a fase di prova di trasfurmazione di u produttu, deve cumunicà cù i clienti in tempu, è dopu avè ottenutu a valutazione di a trasfurmazione currispundente, u pruduttu pò esse pruduttu in massa.
A tecnulugia di perforazione laser hè a prima tecnulugia laser pratica in a tecnulugia di trasfurmazione di materiali laser. A perforazione laser in l'officina di lamiera generalmente usa laser pulsati, chì anu una densità di energia più alta è un tempu più cortu. Pò trattà picculi fori di 1 μm. Hè particularmente adattatu per a trasfurmazione di picculi fori cù un certu angulu è materiale sottile, è hè ancu adattatu per a trasfurmazione di forza è durezza. Picculi fori prufondi è picculi fori in parti di materiali più alti o più fragili è più morbidi.
U laser pò realizà a perforazione di e parte di u combustore di a turbina à gas, è l'effettu di perforazione pò realizà a direzzione tridimensionale, è u numeru pò ghjunghje à millaie. I materiali perforati includenu acciaio inox, leghe di nichel-cromu-ferru è leghe à basa di HASTELLOY. A tecnulugia di perforazione laser ùn hè micca affettata da e proprietà meccaniche di u materiale, è hè più faciule da realizà l'automatizazione.
Cù u sviluppu di a tecnulugia di perforazione laser, a macchina di taglio laser hà realizatu un funziunamentu automatizatu. L'applicazione in l'industria di a lamiera hà cambiatu u metudu di trasfurmazione di a tecnulugia tradiziunale di a lamiera, hà realizatu un funziunamentu senza pilotu, hà migliuratu assai l'efficienza di a pruduzzione è hà realizatu tuttu u prucessu. U funziunamentu automaticu hà prumuvutu u sviluppu di l'ecunumia di a lamiera, è hà migliuratu l'effettu di punzonatura à un livellu più altu, è l'effettu di trasfurmazione hè rimarchevule.
Data di publicazione: 27 di maghju 2021


