1. Cuntenutu di trasfurmazione di a macchina piegatrice
1. Piega à L
Sicondu l'angulu, hè divisu in piega à 90˚ è piega senza 90˚.
Sicondu u trattamentu, hè divisu in trattamentu generale (L>V/2) è trattamentu speciale (L
>U stampu hè sceltu secondu u materiale, u spessore di a piastra è l'angulu di furmazione.
>Principiu di Fiducia
1Basatu annantu à u principiu di dui pusizionamenti fissi, è pusizionamentu secondu a forma di a pezza.
2Fate attenzione à a deflessione quandu una regula posteriore hè posizionata, è hè necessariu chì sia nantu à a listessa linea centrale cù a dimensione di piegatura di a pezza.
③In casu di piccule curve, u pusizionamentu inversu hè megliu.
④Hè megliu mette a regula in daretu è più bassa in u mezu. (Quandu si inclina in daretu, e regule ùn sò micca faciuli da inclinà)
5Hè megliu stà vicinu à a regula di daretu.
6U latu longu hè megliu.
7Aduprate dime per aiutà u pusizionamentu (pusizionamentu irregulare di l'ipotenusa).
>Precauzioni
1Fate attenzione à u metudu di pusizionamentu durante u trattamentu è à u modu di muvimentu di a post-regulazione in diversi metudi di trattamentu di pusizionamentu.
2U stampu hè piegatu quandu hè stallatu, è deve esse tiratu in daretu per impedisce chì a pezza si deformi quandu hè piegata.
③Quandu a grande pezza di travagliu hè piegata internamente, per via di a forma più grande di a pezza di travagliu è di a zona di piegatura più chjuca, hè difficiule per l'utensile è a zona di piegatura di sovrappone si, risultendu in un pusizionamentu difficiule di a pezza di travagliu o danni à a pezza di travagliu piegata. Per evità a situazione sopra, pudete aghjunghje un puntu di pusizionamentu in a direzzione longitudinale di a trasfurmazione, in modu chì a trasfurmazione sia pusizionata in duie direzzione, ciò chì rende u pusizionamentu di a trasfurmazione convenientu, è migliora a sicurezza di a trasfurmazione, evita i danni à a pezza di travagliu è migliora l'efficienza di a pruduzzione.
2. Piega à N
I pieghi N necessitanu diversi metudi di trasfurmazione secondu e diverse forme. Quandu si piega, a dimensione interna di u materiale deve esse più grande di 4 MM, è a dimensione di a dimensione X hè limitata da a forma di u stampo. Se a dimensione interna di u materiale hè menu di 4 MM, aduprate un metudu speciale per a trasfurmazione.
>Sceglite u stampu secondu u spessore di u materiale, a dimensione, u materiale è l'angulu di piegatura.
>Principiu di Fiducia
1Assicuratevi chì a pezza ùn interferisca micca cù u stampu
2Assicuratevi chì l'angulu di pusizione sia ligeramente menu di 90 gradi.
③Hè megliu aduprà duie regule post-determinanti, salvu in circustanze particulari.
>Precauzioni
1Dopu a piegatura in L, l'angulu previstu deve esse à 90 gradi o ligeramente menu di 90 gradi per facilità u trattamentu è u pusizionamentu.
2Durante u secondu prucessu di piega, a pusizione di pusizionamentu deve esse centrata nantu à a superficia di trasfurmazione.
3. Piega à Z
Si chjama ancu a differenza di passu, vale à dì, una curvatura pusitiva è l'altra inversa. Sicondu l'angulu, a differenza trà l'ipotenusa è u catetu drittu hè divisa.
A dimensione minima di u prucessu di piegatura hè limitata da u stampu di trasfurmazione, è a dimensione massima di trasfurmazione hè determinata da a forma di a macchina di trasfurmazione. In circustanze nurmali, quandu a dimensione interna di u materiale piegatu in Z hè menu di 3,5T, si usa u prucessu di modu differenziale segmentale. Quandu hè più grande di 3,5T, si aduttà u metudu di trasfurmazione nurmale.
>Principiu di Fiducia
1Posizionamentu convenientu è bona stabilità.
2A pusizione generale hè a listessa chè a piega in L.
③U pusizionamentu secundariu richiede chì a pezza trasfurmata è a matrice inferiore sianu à livellu.
>Precauzioni
1L'angulu di trasfurmazione di a piega in L deve esse in locu, generalmente 89,5-90 gradi.
2Fate attenzione à a deformazione di a pezza quandu tirate in daretu dopu à a regula.
③L'ordine di trasfurmazione deve esse currettu.
④Per un trattamentu speciale, i seguenti metudi ponu esse aduprati per u trattamentu:
Metudu di separazione di a linea centrale (trasfurmazione eccentrica)
——-Piccula trasfurmazione in V (bisognu di aumentà u coefficientu di piegatura)
——-Facile furmazione di stampi
——-Rimodellamentu di u dadu inferiore
4. Piegà à l'inversu è appiattisce
L'appiattimentu di piega inversa hè ancu chjamatu bordu mortu.
I passi di trasfurmazione di u bordu mortu:
1 Prima piegate è inserite à circa 35 gradi.
2 Aduprate una matrice di appiattimentu per appiattisce finu à ch'ella sia piatta è stretta.
>Selezzione di modu
Sicondu 5-6 volte u spessore di u materiale, selezziunate a larghezza di a scanalatura in V di u stampu inferiore cù una prufundità di 30 gradi, è selezziunate u stampu superiore secondu e cundizioni specifiche di u bordu mortu di machinazione.
>Precauzioni
Fate attenzione à u parallelisimu di i dui lati di u latu mortu. Quandu a dimensione di trasfurmazione di u latu mortu hè più longa, u latu appiattitu pò esse piegatu prima è dopu appiattitu. Per i bordi morti più corti, si pò aduprà imbottitura per a trasfurmazione.
5. Ferramenta di stampa
Aduprate una macchina piegatrice per pressare è accoppià l'hardware, generalmente aduprendu una cavità, un dispositivu di fissaggio è altri processi ausiliari di stampi.
In circustanze nurmali ci sò: dadi di compressione, perni di compressione, viti di compressione è altri accessori.
>Precauzioni
1Quandu a forma di a pezza deve esse evitata per a trasfurmazione, a pusizione deve esse evitata.
2Dopu à u trattamentu, verificate a coppia, se a spinta righjunghji u standard, è se l'hardware è a pezza sò à livellu è stretti.
③Dopu a piegatura, quandu si pressa accantu à a macchina utensile, fate attenzione à a pusizione di trasfurmazione è à u parallelisimu di u stampu.
④S'ellu hè un rigonfiamentu, fate attenzione chì ùn ci devenu esse crepe nantu à u rigonfiamentu, è u rigonfiamentu ùn deve esse più altu chè a superficia di a pezza.
6. Furmazione simplice di stampi
U cuntenutu generale di trasfurmazione di a furmazione faciule di stampi include: piccula differenza di sezione, ganciu, ponte di trazione, saccu di trazione, schegge di pressa è alcune forme irregulari.
U principiu di cuncepimentu di u stampu faciule si riferisce à "Principiu di cuncepimentu di stampu faciule di taglio laser"
I stampi facili sò generalmente posizionati o autoposizionati dopu l'usu.
A cosa più impurtante per u trattamentu di u cuntenutu sopra cù una trasfurmazione faciule di u stampu hè chì a so funzione è i requisiti di assemblea ùn sò micca affettati, è l'aspettu hè nurmale.
2. Prublemi cumuni in u trattamentu di e macchine piegatrici è suluzioni
1. U fenomenu di scivulamentu durante u trattamentu
>Analisi di e cause:
1In generale, a larghezza di a scanalatura in V di (4-6)T hè scelta quandu si sceglie u stampu di piegatura. Quandu a dimensione di piegatura hè menu di a metà di a larghezza di a scanalatura in V scelta, si verificarà un slittamentu.
2A scanalatura in V scelta hè troppu grande
③Trattamentu di prucessu
>Soluzione;
1Metudu di deviazione di a linea centrale (trasfurmazione eccentrica). Sè a dimensione interna di u materiale piegatu hè più chjuca di (4-6)T/2, cumpensate u più pussibule.
2Trasfurmazione di u materiale di rivestimentu.
③Aduprate una piccula scanalatura à V per piegà è una grande scanalatura à V per pressurizà.
④Sceglite una scanalatura a V più chjuca.
2. A larghezza interna di piegatura hè più stretta chè a larghezza standard di u stampu
>Analisi di e cause:
Siccomu a larghezza standard minima di u stampu inferiore di u lettu pieghevole hè 10 MM, a parte piegata hè menu di 10 MM. S'ellu hè una curva di 90 gradi, a so lunghezza ùn deve esse menu di √2 (L + V / 2) + T. Per questu tipu di curvatura, u stampu deve esse fissatu nantu à a basa di u stampu (eccettu per a libertà di a direzzione ascendente chì ùn hè micca limitata) per evità u spustamentu di u stampu è causà a rottura di a pezza o causà un accidente di sicurezza.
>Soluzione:
1aumentà a taglia (da accordassi cù u cliente), vale à dì, aumentà a larghezza di a piega interna.
2trasfurmazione faciule di muffa
③strumenti di macinazione (questu porterà à un aumentu di i costi di trasfurmazione)
3. U pirtusu hè troppu vicinu à a linea di piegatura, a piegatura farà chì u pirtusu tiri u materiale è u giri.
>Analisi di e cause:
Suppunendu chì a distanza trà u foru è a linea di piegatura sia L, quandu L<(4–6)T/2, u foru tirerà u materiale. A ragione principale hè chì durante u prucessu di piegatura, u materiale hè deformatu per via di a forza di trazione, ciò chì porta à u fenomenu di tirata è girata di u materiale.
Per diversi spessori di piastre, secondu a larghezza di a scanalatura di u stampu standard esistente, u valore minimu L hè u seguente:
>Soluzione:
1aumentate a dimensione, è tagliate u bordu piegatu dopu a furmazione.
2espansione u foru finu à a linea di piegatura (ùn deve avè nisun effettu nant'à l'aspettu è a funzione, è u cliente hè d'accordu).
③trasfurmazione secante o trasfurmazione di crimpatura
④trasfurmazione eccentrica di stampi
5mudificà a dimensione di u foru
4. A distanza trà u bordu di u disegnu è a linea di piegatura hè chjuca, è a parte di u disegnu hè deformata dopu a piegatura
>Analisi di e cause:
Quandu L<(4–6)T/2, perchè u disegnu hè in cuntattu cù a matrice inferiore, u disegnu hè deformatu da a forza durante u prucessu di piegatura.
>Soluzione:
1trasfurmazione secante o trasfurmazione di crimpatura.
2mudificà a dimensione di u disegnu.
③aduprendu una trasfurmazione speciale di stampi
④trasfurmazione eccentrica di stampi
5. U bordu longu mortu hè deformatu dopu esse statu appiattitu
>Analisi di e cause:
A causa di u longu bordu mortu, ùn hè micca strettamente attaccatu quandu hè appiattitu, ciò chì face chì a fine sia deformata dopu l'appiattimentu.﹔Sta situazione hà assai à fà cù a pusizione di appiattimentu, dunque fate attenzione à a pusizione di appiattimentu quandu appiattite.
>Soluzione:
1Piegate l'anguli deformati (vede u diagrama) prima di piegà i bordi morti, è poi appiattiteli.
2Appiattisce in parechji passi:
—— Appughjà prima a fine per fà chì u bordu mortu si pieghi versu u bassu.
—— Appiattite e radiche.
Nota: L'effettu di appiattimentu hè ligatu à e cumpetenze operative di l'operatore, dunque fate attenzione à a situazione attuale quandu appiattite.
6. U ponte levatoiu di grande altezza hè faciule da rompe
>Analisi di e cause:
1Siccomu l'altezza di u ponte levatoiu hè troppu alta, u materiale hè stiratu seriamente è si rompe.
2L'anguli di u stampu faciule ùn sò micca stati macinati o a macinazione ùn hè micca abbastanza.
③A tenacità di u materiale hè troppu scarsa o u corpu di u ponte hè troppu strettu.
>Soluzione:
1allungà u foru artigianale da u latu fratturatu.
2Aumentà a larghezza di u ponte di pompaggio.
③macinà l'angulu R di u stampu faciule per aumentà a transizione di l'arcu.
④Aghjunghje oliu lubrificante à u ponte levatoiu. (Dunque, stu metudu sporcarà a superficia di a pezza, dunque ùn pò esse adupratu per e parti AL, ecc.)
7. Durante u trattamentu faciule di u stampu, a dimensione di u trattamentu si moverà
>Analisi di e cause:
A causa di a forza di spinta in avanti di a pezza durante u prucessu di machinazione, a pezza hè spostata in avanti, ciò chì provoca un aumentu di a dimensione L di u picculu angulu d'inclinazione frontale.
>Soluzione:
1sguassate a parte ombreggiata in l'imagine. In generale, cumpensate quant'è a differenza.
2Macinate tutte e parte autoposizionate di u stampu faciule, è impostate a pusizione dopu avè cambiatu per aduprà.
8. A dimensione tutale di u blanking (riferendu si à u spiegamentu) hè troppu chjuca o troppu grande, chì ùn currisponde micca à a superficia tonda.
>Analisi di e cause:
1U prugettu hè allargatu in modu incorrectu.
2A dimensione di u blanking hè sbagliata.
>Soluzione:
Sicondu a quantità tutale di deviazione in a direzzione di deviazione è u numeru di cultelli di piegatura, a deviazione attribuita per ogni piega hè calculata.
Sè a tolleranza di distribuzione calculata hè in l'intervallu di tolleranza, a pezza hè accettabile.
—–Sè a taglia hè troppu grande, pò esse trattata cù una piccula scanalatura in V.
—–Sè a taglia hè troppu chjuca, pò esse trattata cù una grande scanalatura in V.
9. Dopu chì u pirtusu hè chjusu, scoppierà, o a giuntura ùn serà micca stretta, è serà deformata.
>Analisi di e cause:
1U scoppiu hè duvutu à l'angulu R di u punzone chì hè troppu chjucu o à a bava di a flangia chì hè troppu grande.
2A mancanza di strettezza hè dovuta à l'espansione inadeguata di u foru di pompaggio.
③A deformazione hè causata da una dislocazione di u foru o da un metudu di giunzione sbagliatu.
>Soluzione:
1Aduprate invece un punzone cù un grande angulu R.
Nota: E bave intornu à u foru quandu u foru hè flangiatu.
2Aumentate a pressione, u pirtusu di l'insalata aumenterà è si prufonderà, aduprate invece un grande punzone à angulu R.
③Cambiate u metudu di giunzione è a ragione di a dislocazione di u foru.
10. U pernu hè storto o deformatu dopu a pressatura
>Analisi di e cause:
1Ùn ci hè micca un pezzu pianu quandu si tratta u pruduttu.
2A pressione nantu à a superficia inferiore di a pezza hè irregulare o a pressione hè troppu grande.
>Soluzione:
1Quandu si pressa u pernu, a pezza deve esse appiattita.
2Fate u quadru di supportu.
③riaggiustà a pressione.
④Aumentate a gamma di forza di a superficia inferiore è riduce a gamma di forza di a superficia superiore.
11. I dui lati ùn sò micca paralleli dopu a differenza di livellu
>Analisi di e cause:
1U stampu ùn hè micca calibratu.
2E guarnizioni di a matrice superiore è inferiore ùn sò micca aghjustate currettamente.
③E facce di u stampu superiore è inferiore anu scelte diverse.
>Soluzione:
1Verificate di novu u stampu.
2Aumentà o diminuisce a guarnizione. (Per i metudi di regulazione specifichi, vede "Tecnulugia di trasfurmazione di segmenti")
③U stampu hè eccentricu.
④Cambiate a superficia da piglià, in modu chì e superfici di u stampu superiore è inferiore sianu listesse.
12. A piega nantu à a superficia di u pruduttu hè troppu prufonda
>Analisi di e cause:
1A scanalatura V di u stampu inferiore hè chjuca
2L'angulu R di a scanalatura V di u stampu inferiore hè chjucu
③u materiale hè troppu dolce.
>Soluzione:
1aduprendu una grande trasfurmazione di scanalatura à V
2aduprà una grande trasfurmazione di muffa à angulu R
③piegatura di u materiale di lettiera (cuscinettu d'acciaiu o Ugliad)
13. A curvatura vicina hè deformata dopu a piegatura
>Analisi di e cause:
A macchina funziona rapidamente durante u prucessu di piegatura, è a velocità di piegatura ascendente di a pezza durante u prucessu di deformazione hè più grande di a velocità di muvimentu di a manu di l'operatore chì tene a pezza.
>Soluzione:
1riduce a velocità di funziunamentu di a macchina
2Aumentà a velocità di u supportu manuale di l'operatore.
14. I pezzi AL sò propensi à crepe quandu sò piegati
>Analisi di e cause:
Siccomu u materiale AL hà una struttura cristallina particulare, hè faciule di rompe quandu e linee parallele sò piegate.
>Soluzione:
1Quandu si face a taglio, cunsiderate di taglià u materiale AL in a direzzione perpendiculare à a direzzione di piegatura (ancu s'è a direzzione di piegatura di u materiale hè perpendiculare à a linea).
2aumentà l'angulu R di u stampu superiore
Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2021
