Introduzione à l'anodizazione dura

L'anodizazione dura hè un metudu d'anodizazione à film grossu, è u prucessu hè più o menu listessu chè l'anodizazione ordinaria. Hà una alta resistenza à l'usura, resistenza à u calore è isolamentu. A tensione di rottura righjunghje i 2000 volt. Hè largamente aduprata in l'industria di a difesa è in altre parti meccaniche.

Differenza trà l'anodizazione dura è l'anodizazione ordinaria

1. Spessore di u filmI strati d'ossidu ordinari sò relativamente fini. U spessore di a pellicola anodizzata dura hè più grande di 15 micron, è u spessore massimu teoricu pò ghjunghje à 250 micron.

2. Cundizione di a superficiaA superficia anodizzata ordinaria hè relativamente liscia, mentre chì a superficia anodizzata dura hè relativamente ruvida (microscopica, ligata à a rugosità di a superficia di u sustratu).

3. PorositàA porosità di l'ossidazione ordinaria hè più alta chè quella di l'ossidazione dura.

4. L'ossidazione ordinaria hè una pellicola trasparente. Siccomu a pellicola anodizzata dura hè relativamente spessa, hè una pellicola opaca.

5. Usendu l'ambienteL'ossidazione ordinaria hè pruvata per a decorazione. L'anodizazione dura hè orientata à a funzione. Generalmente aduprata in ambienti resistenti à l'usura è resistenti à l'elettricità.

 

Attualmente, a maiò parte di i pruduttori utilizanu l'anodizazione dura per rimpiazzà a tradiziunale cromatura dura. In paragone cù a cromatura dura, hà i vantaghji di un costu bassu, un legame di film fermu è un trattamentu convenientu di i rifiuti di a suluzione di placcatura.

U svantaghju hè chì quandu u spessore di u film hè grande, questu affetterà l'indice di resistenza à a fatica meccanica di l'aluminiu è di e leghe d'aluminiu.

Articulu dopu: Rivestimentu in polvere


Data di publicazione: 13 di ghjugnu 2022